diumenge, 20 d’abril del 2008

Aquest sí el vaig vore

...I em donen ganes de no veure més. Com bé ho diuen a la premsa de Vigo, ens podien haber marcat molts més. Em va donar vergonya veure ahir al meu equip, van jugar al que ens tenen acostumats,és a dir, no jugaren a res. En 20 minuts el Celta podia guanyar ja per més de 2 o 3 gols mentre que el nostre equip solament miraba, li faltaba aplaudir les jugades del Celta per ser un espectador més a Balaïdos.

I en la segona part el mateix, domini del Celta amb grans jugades que, d'haver acabat dins la porteria hagueren sigut uns grandíssims gols. Solament,l'Hèrcules tingué perill en una bona jugada,amb una passada de Sergio cap a Ion que es marxa del defensor i es planta davant del porter,estabellan després el baló al travesser.

I aquest seria el partit que tothom hem vist,però segurament per a Goico el partit ha sigut un altre. Un partit en el que hem merescut,almenys l'empat, ja que hem tingut bones ocasions,com la de Ion i el Celta tampoc ha jugat tan bé...


Compreneu que em cabregi,però menut partit van fer ahir els nostres.


Saluts!

PD: I la culpa serà meua per veure el aprtit,de segur que si no l'haguera vist haguèssim guanyat de pallissa.

1 comentari:

Toni ha dit...

Sau, em prdires fer un favor: podries votar el meu bloc: www.tonixalo.blogspot.com


entrant ací, su us plauuu

http://www.topcatala.com/index.php?a=in&u=xalo