dissabte, 12 d’abril del 2008

Relat d'un malastruc

Sí, he de ser un malastruc. Yo normalment no falte a cap partit del nostre equip,pero avui no hi he pogut anar. I avui han guanyat. A més, diuen que la afició ha animat molt,sempre falte als millors partits encara que,com diria Suave de foroblanquiazul,pel bé de l'Hèrcules s'espera que falte a molts.

Pero tinc una mala notícia per a l'Hèrcules,pense continuant anar-hi,en contra de l'opinió de Suave i pense animar com mai,qui sap si per a perdre com sempre (com sempre que vaig,clar) o per a poder guanyar,el que és segur és que em deixaré la veu per animar al meu equip.

Pensant-ho bé,a lo millor no sóc un malastruc, a lo millor la cançó de Fran Navarro dedicada a l'Hèrcules els ha animat per guanyar (ja!).

Sé que aquesta entrada no és molt llarga,pero no puc opinar més sense vore el partit,per culpa una vegada més de punt 2.

Les pròximes entrades seran més interesants (espere)

Salutacions!

1 comentari:

Toni ha dit...

si que ets malastruc, però espere que vages tots el dumenges al camp. Per cert, m'alegre que hajes canviat l'idioma.

Adeu i Matxo l'Hèrcules

Mico